η φωτογραφία της εβδομάδας

η φωτογραφία της εβδομάδας
η φωτογραφία της εβδομάδας

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

"20+απειρους λογους.. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΤΟ 1970.."

1) ΓΙΑΤΙ μεγαλωσα με υγιή και σωστη διατροφη ..χωρις FAST FOOD και αηδιες

2) ΓΙΑΤΙ μεγαλωσα σε μια γειτονια της Αθηνας παιζοντας
κρυφτο και μπαλλα και κανοντας ποδηλατο χωρις τον φοβο μη με χτυπήσει
καποιο αυτοκινητο και χωρις τον φοβο μη με αρπαξει καποιος

3) ΓΙΑΤΙ από τις 8 και μετα το βραδυ στο τετράγωνο της γειτονιας μου, εκανε περιπολία με τα ποδια 1 αστυφυλακας...
ο κ. Λευτερης.!!

4) ΓΙΑΤΙ κοιμομασταν χειμωνα καλοκαιρι με ανοιχτα τα εξωφυλλα και με ανοιχτα 
τα παραθυρα χωρις να φοβομαστε για ληστες.

5) ΓΙΑΤΙ όταν τελειωνε η σχολικη χρονια παντα θα πηγαιναμε διακοπες
είτε σε οικογενειακούς φιλους είτε σε συγγενείς.. σχεδον ολο το καλοκαιρι..

6) ΓΙΑΤΙ μεγαλωνοντας αλληλογραφούσα με φιλους μακρινους η με συγγενεις
ταχυδρομικά και νιωθοντας προσμονή και αγωνια και διαφορα αλλα συναισθηματα που εξαφανησε το e-mail & το sms..

7) ΓΙΑΤΙ επινα νερο αφοβα από τη βρύση ..
8) ΓΙΑΤΙ στα 14 μου ο πατερας μου όταν ειδε ότι τα καλοκαιρια ημουν ολη μερα
στις καφετεριες και το πρωι ξυπναγα 12 και στην 1 το μεσημερι και παντα θα 
ζηταγα χαρτζηληκι, με εστειλε στον αδερφο του που ηταν μαραγκος για να δω
πως βγαινει το μεροκαματο..και πιστεψτε με το παραείδα.!!

9) ΓΙΑΤΙ ειχαμε μια ασπρομαυρη τηλεοραση και ότι παρακολουθουσαμε 
το παρακολουθουσαμε οικογενειακός (εστω τα δυο κρατικα καναλια)

10) ΓΙΑΤΙ ειχα την ευτυχια να παω σε ταινια στο σινεμα να δω απρομαυρο ελληνικο 
κινηματογράφο.!

11) ΓΙΑΤΙ κάθε μεσημερι ανελλιπώς τρώγαμε στο ιδιο τραπεζι ολη η οικογενοια..
12) ΓΙΑΤΙ οι κυριακες μας ηταν παντα γιορτη και μαζευοματαν θείοι και ξαδερφια 
και τρώγαμε σε διαφορετικο σπιτι κάθε φορα..

13) ΓΙΑΤΙ σε κάθε ονομαστικη γιορτη ερχόντουσαν φιλοι συγγενεις οι πηγαιναμε εμεις σε σπιτια και ηταν πραγματικο γλεντι. που συμμετηχαν ολοι .!! χοροι , φαγητα , ανεκδοτα , φαρσες.!!
14) ΓΙΑΤΙ το βραδυ ακουγα ραδιόφωνο όταν δεν μπορουσα
να κοιμηθω..και καναμε αφιερωσεις σε φιλους η σε κοπελες..
15) ΓΙΑΤΙ παιρναμε 3 λεωφορεια από την Ν.Ιωνια για να παμε σε καποιο 
Club της παραλιακης..( 2-3 μαγαζια ειχε τοτε) και διναμε ραντεβου σε στασεις με φιλους για να παμε παρεα στο μαγαζι.!
16) ΓΙΑΤΙ πηγαιναμε Ομονοια για φαι οικογενειακός και από το δεος που ενιωθα νομιζα ότι ειμασταν σε καποια άλλη ευρωπαικη πολη.!! Και θυμαμαι που το ελεγα στους 
φιλους μου παδακι..και με κοιταγαν με ανοιχτο το στομα..

17) ΓΙΑΤΙ πηγαιναμε για μπανιο κάθε κυριακη πρωι & ηταν οι παραλιες
της Αττικης πεντακαθαρες ..
18) ΓΙΑΤΙ ειχε πολύ λιγοτερα αυτοκινητα και κινηση παρολο που δεν υπηρχε Αττικη 
Οδος.
19) ΓΙΑΤΙ καναμε ονειρα σα παιδια τι θα κανουμε όταν μεγαλωσουμε..
και πιστεψτε με..ενα μεγαλο ποσοστο των φιλων μου..τα πραγματοποιησε..!!!

20) ΓΙΑΤΙ… ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ,ΠΑΡΟΛΟ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ .. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ

..ΖΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΣΑ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ..!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..!!ΠΛΗΓΩΝΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..ΕΔΩ ΚΑΙ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΓΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..
ΕΧΩ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ…ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ
ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ..


ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ..
‘’ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙ ΤΕΚΝΑ’’
ΚΡΙΜΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΤΑ ΛΥΠΑΜΑΙ"



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ετων 41

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου