η φωτογραφία της εβδομάδας

η φωτογραφία της εβδομάδας
η φωτογραφία της εβδομάδας

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Οι τρεις νταλικέρηδες .

Ήταν κάποτε τρεις νταλικέρηδες και συζητούσαν για τα ταξίδια τους.
Ο πρώτος με μώλωπες, ο δεύτερος εντάξει και ο τρίτος με γύψους.
Έτσι λέει ο πρώτος για τη συμφορά που έπαθε όταν γύρισε σπίτι.
- Αφήστε ρε παιδιά, ακούστε τι έπαθα.
- Τι έπαθες, ρε Κώστα;
- Μόλις γύρισα από το ταξίδι είχα μια όρεξη να..., βλέπω τη γυναίκα μου γυμνή, τη βάζω κάτω και...
Αφού τελειώσω κάνω τη βλακεία και αφήνω 30 ευρώ στο κομοδίνο από συνήθεια. Τα βλέπει και με πλακώνει στο ξύλο.
- Σιγά τι έπαθες, εγώ να δεις τι έπαθα, λέει ο δεύτερος.
- Για λέγε.
- Γυρνάω και εγώ απ' το ταξίδι βλέπω τη γυναίκα μου, τη βάζω κάτω και... Κάνω όμως εγώ τη βλακεία και αφήνω 30 ευρώ στο κομοδίνο. Τα βλέπει η γυναίκα μου και τι κάνει;
- Τι κάνει;
- Μου γυρίζει 10 ευρώ ρέστα.
- Τι είναι αυτά; Εγώ γυρνώντας από το ταξίδι βάζω τη γυναίκα μου κάτω και .... Αφήνω και 'γώ 30 ευρώ μα ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι, φωνάζει η γυναίκα μου 'Ο άντρας μου' και ΕΓΩ πηδάω από το παράθυρο..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου